יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

מבולבלים – גם אנחנו


שורה תחתונה: ערב מרגש עם הבנות כמו בSex in the city..... אוכל? לצערי, לא ממש כמו Sex in the city...

שמתי על עצמי את השמלה השחורה החדשה, נעלי עקב אדומות ומסוקסות (אוקיי, אוקיי.. בחורה יכולה לחלום...) ויצאנו לעבר המסעדה...

כאשר הגענו, פוסעות בסמטאות האפלות של שוק הפשפשים, המקום הזכיר לי את סמטאות פריז.. כבר נקודת זכות.
כאשר הבנתי כי העובדה נובעת מכמויות התיירים הצרפתיים וכל הצרפתית ששמעתי מסביב... נפלו פני.. מה לעשות... מעדיפה בדואים

נפגשנו 4 נשים מתוקתקות ובעיקר מתוקות, כדי ש-2 מאיתנו, שעדיין לא ביקרו בשרקוטרי יוכלו לדגום את האוכל, ואף להעיז ולומר, את הנקניקיות של ווינס. רק אחת זכתה לעשות זאת ;) (גידי! רסן תגובתך )

המקומית, שרק על הארנק ההורס שלה () ניתן לצלם פרק ב"העיר", הזמינה כוס קוואה כאשר חיכתה לנו, אך רובנו לא התלהבנו מהטעם והוחלט לא להזמין בקבוק.

הוזמנו:
  2 צלוחיות של סלט תמנון חם עם קק"ז – מה אומר ומה אגיד. אויש. להשתכשך Anatc? זו ההגדרה הנכונה? רק אם היה ניתן, הייתי מבלה עם הסלט הזה שעות רבות.
אבל אי אפשר. אי אפשר, כי עדיין לא מצאתי את העבודה שתרשה לי למלא אמבטיה שלמה מהסלט הזה....
על כל צלוחית, שעליה תלולית סלט פלילי (קק"ז, תמנון, פלפלים, אספרגוס (אם אני לא טועה), בייקון, בצל ירוק) שילמנו 70 שח -  והתלולית לא היתה גדולה – שכמו שרשמו חברותי לארוחה, היה פייצ'ר מרכזי לכל אורך הארוחה... (כמובן, שגם על הגודל היה לנו מה להגיד)
הפפרדלה הוגשה slightly under cooked, אבל היא היתה סך הכל טעימה. חברותיי לשולחן נזכרו בערגה על הפעם הקודמת שאכלו מנה זאת, ועלי לציין כי ליבי התמלא קנאה מהתיאורים שרצו שם...
סלט ירוק – טוב, זה סלט ירוק. האוכל של האוכל
השייטל עם מח העצם – אויש. השמעתי קולות. אני מודה. וגם התנצלתי בפני חברותיי.. הטעם היה פלילי. המח פשוט עשה את העבודה, ושידרג בעיני את המנה. הפוטאטוס היו משעממים.
זוג נקניקיות שלצערי איני זוכרת את שמם, רק אומר שזה חזיר+טלה (?)+ תבלינים. הם הגיעו, כמו שאני לא אוהבת גם בתחומים אחרים בחיי, רכים.
הנקנקיה שטעמתי הזכירה לי בטעמה סבון... (זכרונות ילדות, אבל לא ניכנס לזה)... והוחזרה אחר כבוד למטבח (ניסיתי לברר עם המלצר הנחמד שלנו מה יש בה על מנת שאוכל לחקור למה לא היה לי טעים, ולהמנע מכך בעתיד אבל הוא לא ידע לומר לי מה שמים בה).
במקומם הגיעו נקניקיות בקר + חזיר (?) + פטריות – יאמי, יאמי, יאמי. היה לי מאוד טעים. המנה הגיעה עם תפוחי האדמה משעממים, שום בתנור (פלילי ביותר) וצלוחית חרדל טעים. שוב – יאמי!
מנת הרייב איי היתה חביבה, אבל, ואני אומרת את זה מהלב ולא בגלל שאבא שלי קורא את זה, אבי עושה שפצלי הרבה הרבה ה ר ב ה יותר טוב!

ולקינוחים:
עוגת שוקולד פלילית ביותר. טעימה ומתוקה בטירוף
עוגת ספוג ברוטב פירות שונים (היה גם אננס – הידד!) שהוגשה בצורה לא אסטטית אבל נתנה תחרות לפליליות של עוגת השוקולד.


עכשיו רבותיי, בנוגע לשף.. יאמי. וזהו. Enough said.

האם אתם מבולבלים? אחלה! גם אני!
אני אחזור לשם בחדווה על מנת לעשות את הטקס העתיק בעולם: The nash אבל לא בכדי לאכול ארוחה מלאה. יצאתי טיפה רעבה ובניגוד לחברתי, אני לא חושבת שהמנות גדולות (בהמשך לשיחתנו, שהשתיקה יפה לה, באוטו )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה