יום רביעי, 22 ביולי 2020

הגבר שבגברים

הגבר שבגברים, שלי
זה שכל אחד שעבר דרכי או לידי
הושווה אליו
כבר לא. 

הגבר שבגברים, שלי
זה שידע לומר שלא מתאים לו, 
שהלב שלו במקום אחר, 
לפני כל כך הרבה שנים
כבר לא יודע. 

הגבר שבגברים, שלי
זה שבחר להקיף את עצמו בלחץ
פסיכופטיות (לכאורה)
לעבור חקירות משטרה,
להיות מותקף כל שלישי ושבת,
ולתת את מצפונו לעבודתו 
ולאנשים לא שפוים (לכאורה), 
עדין שם. 

הגבר שבגברים, שלי
זה שבתוך עיניו, 
יותר מכל תקופה אחרת
אני רואה ילד
מחפש. 
כמהה. 
שרק רוצה רוך,
שבמים, אחרי 6 שנים,
לראשונה הרגשתי איך ליבו נפתח
חזר ליבשה,
להודעות, 
למבזקי החדשות
והוא כבר לא. 
לא הגבר שבגברים
ובטח לא
שלי. 



----
לערן, השב"כניק החביב שמעדכן את התיק שלי, 
תציין שם שהשמאלנית החביבה אליו
ממש מתגעגעת לגבר שהכירה
וחושבת שהניו פאשיסט שהוא הפך להיות
לא מתאים ללב שלו. 
תודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה