יום שני, 3 בינואר 2011

ושוב איתכם... Happy anniversary

התכוונתי לכתוב שוב פוסט עליך.
מה אמרת, מה עשית, מה מה מה.

או אולי זאת הבעיה.
אתה פשוט לא מעניין.
ההבנה לא נחתה עליך עדיין. וזה בסדר.
אחרי הכל אתה קטן.
כשתגדל תבין.

אבל אני יותר מעניינת
לפחות אותי.
אז מה נסגר מותק?
מה -לכל הרוחות- נסגר איתך??
את יכולה לומר לי?

אחרי שנה. שנה.
היום לפני שנה הוא העיר אותך לברר האם תגיעי למסיבה של מי שאחרי כמה חודשים תקרא מעתה "כלבה לכלבה כלבה 2".
סמס קצר. חצוף כהרגלו.
ואחרי הסמס הזה, המסיבה. ואחרי המסיבה. עוד סמס חצוף
ומפגש בלתי נשכח.
והתקרבות (או כך חשבתי)
ואז...
הגעתה של "כלבה לכלבה כלבה" הראשית.

ולמדת.
ובגרת.
ובכית.
והתפקחת.

ועכשיו?

מה התירוץ עכשיו?
Happy anniversary?
Give me a break.
please.

הוא עדיין לא הבין שהוא לא ימצא את זה אצל בחורות שהוא מגדיר אותן "כלה"
ואת?
מה את לא מבינה?
את הרי "מבינה" הכל.
ההשלמה היא שם.
ההשלמה שלפעמים הסודות והמחשבות הכמוסים והאפלים יכולים להחלק רק עם אנשים כמוסים.
אז מה -לכל הרוחות- זה היה עכשיו?

ומאיפה ההשלמה הזאת הגיעה פתאום??
ההשלמה של "זה רק סקס וזה בסדר"
לא.
לא רוצה.
לא רוצה לבזבז את הזמן שלי על "רק סקס"
ואז אני עונה לעצמי.
So Don't
מי מונע בעדך?

אני.

מה זה היה לכל הרוחות?
בניה מטומטמת של האגו שלך?
מה את לא מבינה?
הוא אמר לך שתמיד תיהיה שם.
ועכשיו אמרת לו "עד המוות אני יהיה"
מעולה.
יופי.
קחי שקל.
זה לא הצורה שרצית להיות שם.
עבור אף אחד.
אף אחד.
.
בעבר בעיקר, לא בשבילו.

ועכשיו?
חשבת שזה שיעור שכבר סיימת.
טעית.
לפעמים הסודות והמחשבות הכמוסים והאפלים יכולים להחלק רק עם אנשים כמוסים.
תפנימי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה