יום שישי, 20 במאי 2011

לב זהב

שנולדת אמרו שאתה דומה לי
צמחת להיות תינוק יפיפה, מאיר עיניים
ובאמת ראיתי אותי בך.


אתה ילד נדיר, מלא הומור, מישחק, תאווה לחיים ולאוכל
ילד שובב, מצחיק, שאלמנט הפחד אינו קיים בו.
לימדת אותי בהזדמנויות שונות (ושאני זוכרת אחת מהן בברור)
איך לשחרר את הפחד.
ואיך זה מרגיש להיות אמא בריאה בפעם הראשונה.


אתה נופל ונחבל, נאנק וממשיך הלאה
ואין לך יכולת לשבת אפילו לדקה


אתה מזכיר לי אותי בכל כך הרבה דברים
ויש לנו כל כך הרבה מהמשותף.
יכולת ההכלה שלך היא מדהימה לגילך
יש בך את הבגרות לראות את האחר
להקשיב, להבין ולתת כתף.


אתה מזכיר לי כל כך את עצמי.
עם הלב הגדול שלך
שלפעמים יוצא מגופך על מנת להעניק לאדם השני
ובא לי לצעוק עליך "מספיק! תחשוב על עצמך"
אבל מיקרים אלו בודדים (ובדרך כלל מעורבים בהם שקית של ג'אנק פוד :)


ביום ראשון נכנס לניתוח.
עזבנו הכל והגענו.
היה לי ברור שאני רואה אותך לפני.
הדודה המשוגעת שברגעי האפלה הגדולים שלה מצלצלת אליכם
על מנת לשמוע את קולך ולדעת שיש אור.
כי אתה האור שלי. 
הניתוח התעכב ואני מצאתי את עצמי נכנסת למיטה איתך
מנסה לעטוף אותך במעט
וללטף את הבטן ברכות על מנת להקל על הכאב.


אני היחידה שנתת לה להתקרב שממש כאב
והענקת לי כל כך הרבה ברגעים האלו.


אני מצטערת שאתה עובר את זה
אני מצטערת שאני לא יכולה לבטא במילים למה כל כך רע לי שאתה עובר את כל הדברים הללו.
אני מצטערת שאני לא יכולה לכתוב לך בדיוק ממה להזהר בחיים הללו.
אני מצטערת שאני לא יכולה להציל אותך מעצמך - ולעזור לך לשמור על לב הזהב שלך.


אבל שתדע שאני תמיד פה
אוהבת מאמצע כדור הארץ עד סוף היקום... ובחזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה